Vervolg Servië - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu Vervolg Servië - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

Vervolg Servië

Door: Team

Blijf op de hoogte en volg Karsten

30 September 2006 | Nederland, Groningen

Hallo lieve vrienden en bekenden,

bijna twee maanden geleden zijn we weer terug uit Servië en een vervolg zit er aan te komen. Na het project is de communicatie tussen Miki als voorganger van de Roma-kerk alsmede Margreet de Nederlandse zendeling, gebleven en geintensiveerd.

Er wordt nu bekeken wat de mogelijkheden zijn. Hierbij kan men denken aan volgend jaar zomer opnieuw de kampen te organiseren, maar ook op een kortere termijn. Zo zijn er plannen om het herstelprogramma Celebrate Recovery, wat loopt in de Vrije Baptistengemeente Groningen ( VBG), te vertalen van het Engels in het Servisch.

Ook zijn er plannen om opnieuw een geldinzamelingsactie te houden om iets te doen aan het schrijnende watertekort bij de Roma's. Ook een voedselcampagne zou een mogelijkheid zijn. Genoeg ideeen dus. Zonder Gods bevestiging kunnen we dit niet realiseren. Daarom wil ik iedereen, zover mogelijk, te bidden om een mogelijk vervolg te zegenen. Als groep zijn we afhankelijk van God, Hij moet het gaan doen!

Ps 1 Via deze website zal de communicatie verlopen. Heb je concrete vragen,schiet ons even aan of stuur een mailtje.

ps 2 Geef deze website door aan anderen!

Zijn zegen van,

Han: han.schuurman@gmail.com
Karsten: karsvloon@hotmail.com

• 02 Oktober 2006 - 22:05

Hé mannen!
    Tof om dit te horen! Ben erg moe dus klets morgen verder!
    Ik bid voor jullie!
    Liefs en zegen, Karlijn

• 02 Oktober 2006 - 22:05

Kar:

Naja, de zegen van God dus!
    Staat er nu zo raar! haha!
    Doegdag

• 03 Oktober 2006 - 09:56

Moi!
    Daar ben ik weer! Eigenlijk wilde ik ook niet veel meer zeggen, maargoed.
    Echt tof dat er misschien weer een project komt, en CR! Bijzonder dat het zo mag gaan!
    Succes met alles wat hier mee te maken heeft!
    Liefs, Karlijn

ps voor Kor: hoe gaat het? Was je zondag nog in de dienst? Heb je niet meer gezien. Was ook weer eerder weg, want moest werken. Had wel een zin om te kletsen! Maargoed, volgende week misschien! Want deze zondag ben ik er niet. Hoop dat het goed met je gaat!Kus!