Servus prana lod - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu Servus prana lod - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

Servus prana lod

Door: Team

Blijf op de hoogte en volg Karsten

06 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Dobro vece, uitroepteken die op dit toetsenbord helaas niet toegankelijk is voor ons.

Vorige week hebben jullie de bijzondere verhalen van de drie musketiers kunnen lezen wat betreft het kinderkamp. We hebben de lijn door kunnen trekken en een zeer gaaf tienerkamp gehad. Vooral de diensten waren bijzonder, er was veel ruimte voor gebed voor de tieners en sommigen hebben zich -opnieuw- toegewijd aan God. Ook werden een aantal tieners gedoopt in de Heilige Geest, al met al een waar feest, uitroepteken. Eveneens zeer geslaagde waren onze Olympische Spelen, en als slagroom op het toetje won Servie ook nog eens.

Vrijdag zijn we naar Belgrado gegaan om Christa en Jenneke op te halen van het vliegveld, uiteraard na eerst een fatsoenlijke maaltijd in de McDonalds. We werden opgehaald door Ivana -de teamleidster- en nog een man, die ons meenamen naar een kamp in Vrdnik, dichtbij Sremska Mitrovica. Hier hebben we een fantastische avond gehad vol aanbidding, meest in het Servisch maar we kenden de Engelse teksten. De volgende dag zijn we naar Sremska Mitrovica gegaan, waar we ons hebben geinstalleerd. Het bevalt hier prima. Branu -een Slowaak- en Petr -het Servische broertje van Ivana- hebben zich hier bij ons team gevoegd. Tobias, Karsten en Kor genieten enorm, maar zijn wel vermoeid van de afgelopen drie weken en zitten vol met allerlei indrukken die nog niet verwerkt zijn. Na een mooie dienst gister in de kerk, waarin ook voor ons werd gebeden, zijn we vandaag los gegaan op het veld. Het was een goede start waarin we lekker mochten voetballen, volleyballen en basketballen met een aantal jongeren en kinderen, die er ook morgen weer zullen zijn.

We willen jullie vragen om te bidden voor deze mensen en ook voor goede contacten tussen hen en de mensen van de kerk die ons helpen. De kerk is super enthousiast, dat is heel tof. Samen met hen zien we dan ook uit naar grote dingen.

Nu gaan we onze betonnen benen in bed proberen te krijgen, bedankt voor het lezen en bidden en tot de volgende keer, uitroepteken.

Vidimo se,
kako de bako

• 06 Augustus 2007 - 22:27

Li:

Geweldig lieve mensen, veel zegen! Goed te horen dat het jullie goed gaat!
    Liefs

• 07 Augustus 2007 - 08:11

JW:

Hey daar!
    Mooi om een bericht van jullie te lezen!
    NOg ff volhouden en dan kunnen jullie alles op een rijtje gaan zetten.
    Succes!!
    Gods zegen!

• 07 Augustus 2007 - 12:51

Kar:

Leuk om weer een bericht van jullie te lezen!
    Kan me goed voorstellen dat jullie moe zijn, maar nog volhouden en keep up the good work for our King!
    Heb zin in jullie live-verhalen and pictures!
    Goede tijd nog!
    Blessings!
    Dikke knuffel, Kar

• 07 Augustus 2007 - 16:30

Arjan:

Broeders,

Veel zegen, ik bid voor jullie:) Gaaf om te lezen wat er allemaal gebeurd bij jullie!

Bedankt voor jullie mail! We zien elkaar volgende week!

Blessings, Arjan

• 08 Augustus 2007 - 10:12

Annette:

Hey musketiers,

Fijn om weer wat van jullie te lezen. Hoop dat jullie de rust krijgen die jullie nodig hebben en dat jullie alles een plek kunnen geven. Nog even doorzetten met de laatste loodjes. We bidden jullie er gewoon doorheen ;) Zie er i.i.g. erg naar uit om jullie verhalen te horen. Plus alle bijbehorende foto's natuurlijk. Ik heb er zelf ruim 180 op mijn schijf staan. Tot gauw.

Liefs,
    Annette

• 08 Augustus 2007 - 18:51

Julie:

Dikke kus van Julie voor Karsten!!! Pas goed op jezelf en anderen natuurlijk en geniet!!!

• 09 Augustus 2007 - 08:06

Fenneken: