het kinderkamp is begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu het kinderkamp is begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

het kinderkamp is begonnen!

Door: Team/Karsten

Blijf op de hoogte en volg Karsten

25 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

allereerst wat fijn dat er zo veel fijne reacties op de site staan!Echt super!

Sinds maandag is het kinderkamp begonnen. Na wat vertraging zijn we aan het begin van de middag in Aleksinac aangekomen, waar trouwens ook het tienerkamp wordt georganiseerd. Wat wel weer duidelijk is, is dat je je Nederlandse structuur hier moet opgeven. Alles loopt veel chaotischer!Maar niet minder fijn. De eerste dag hebben we gesport, veel met de kinderen gespeeld ( het zijn echt van die plaatjes, die Roma kinderen). Via aanbiddingsmuziek, drama en door getuigenissen te geven hopen we de kinderen meer over Jezus te laten komen. Ze zijn erg enthousiast en fanatiek, dus dat is super!Vooral via drama willen we kinderen bewust maken van het goede en kwade.

Ter afsluiting, hier wat weetjes:

- er zijn er diverse slangen en spinnen gesignaleerd, daarom slapen we niet in de tent maar binnen

- Han is gebeten door een spin en zal enige tijd moeten revalideren ( geen zorgen familie en bekenden)

- Met de rest (Tobias, Kor en Karsten) gaat het super en we zijn als team echt een eenheid

Ps Hartelijk dank voor alle gebeden!!!Ga zo door!

Groeten van Karsten en het team

• 25 Juli 2006 - 10:53

Kor's Familie:

Lieve Kor ( & Co)
    Mooi, dat jullie safe and sound zijn gearriveerd en inmiddels zijn begonnen met het kamp.We zijn ook blij, dat jullie team echt een team is en blijven bidden voor zegen op jullie werk en voor bescherming. Veel liefs, Kor, van ons allemaal en Han, Tobias en Karsten; de hartelijke groeten en beterschap voor Han.

• 25 Juli 2006 - 12:29

Evert & Lydia:

hier ff 'n snel berichtje (vooral voor Han): je bewijst weer dat je een ongetemde man bent vol avontuur en strijd. Maar toch beterschap voor de spinnenbeet.
    Gods zegen voor ook Kor, Tobias en Karsten.

• 25 Juli 2006 - 12:59

Fam De Puyt:

hallo allemaal!
    wel eng hoor spinnen en slangen..maar jah kan je nu je echte "man zijn" testen...de t-shirts zijn in aantocht!
    Gods zegen daar!
    deborah

• 25 Juli 2006 - 21:25

Bernhard Van Loon:

uit berichtjes begrepen dat het goed gaat tot zover.een heel avontuur,ik bid wel niet ,maar in gedachten bij je zijn kan ook goed werken,toch?helderheid nen inzicht gewenst groet dadd voor karsten(en neem je je warme saliemelk wel trouw ?(grapje)

I am Miki, the leader of the camp I am thankful for your prayers.
    Please prey for us because we can't do nathing without God's help and we know that God is faithful and He will answer on prayers of righteuos.

• 26 Juli 2006 - 18:44

Wybe Jacobi:

Kom op de Puyt, je best doen hé! Laat je niet afschrikken door een paar spinnen en slangen ;-) Misschien kun je tevens je Europa en zorgverbreding in een combi afronden.

Gr,
    Wybe
    ( heb de site toch gevonden en me er aan gewaagd )