Nieuw bezoek aan Servie - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu Nieuw bezoek aan Servie - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

Nieuw bezoek aan Servie

Door: Karsten

Blijf op de hoogte en volg Karsten

21 Januari 2007 | Nederland, Groningen

Lieve vrienden, familie en bekenden,

het was een tijdje stil rond Servie, maar er liggen concrete plannen klaar om opnieuw naar het Balkan-land te gaan!

Vanaf 1 februari a.s. zal ik het bijbels herstelprogramma Celebrate Recovery (CR)gaan opstarten in de gemeentes in Jagodina ( Servie). Dit doe ik samen met de Roma-voorganger Miki Kamberovic, die voorganger is van de Roma-gemeente aldaar. ( wil je meer informatie over CR, ga dan naar: www.crgroningen.net).

Tevens is het de bedoeling, dat Tobias en ik vanaf maart weer naar Servie gaan om de zomerkampen ( opnieuw met de kinderen en tieners) te organiseren. Hiervoor verwachten we het van God! Wij zijn van plan om het nog groter aan te pakken dan afgelopen jaar!

Meer informatie zal tzt op deze pagina te zien zijn!

Gebedspunt: bid voor een goede voorbereiding en samenwerking met de mensen in Servie en ons en dat vele harten worden aangeraakt door het programma CR!

Hartelijk dank alvast en ik wens jullie Zijn zegen!

Groeten, Karsten

  • 21 Januari 2007 - 21:23

    Karlijn:

    Hé Karsten!
    Is al weer n tijdje geleden dat ik je gesproken heb! Zal ook nog wel weer even op zich laten wachten dat ik je zie, want vanaf deze week woon ik niet meer in de mooie stad!
    Superdepuper dat alweer bijna weggaat! Supergoed om daar bezig te gaan voor de mensen en voor God! Hoop dat het allemaal goed mag gaan met de voorbereidingen!
    Ik ga voor je bidden!
    Liefs, Karlijn alias ex-Groninger!

  • 22 Januari 2007 - 14:41

    Zusje-van:

    heej heej!
    tof dat jullie zo met Servië bezig blijven! Gods zegen met alle dingen daar en ik hoop dat God jullie duidelijkheid zal geven bij beslissingen die jullie 'moeten' maken!

    liefs

  • 02 Februari 2007 - 08:43

    Bas:

    Succes komende week, God's zegen met het opzetten van het geweldige programma!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karsten

Vanaf 17 juli zullen we reizen per trein via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Kroatië om uiteindelijk in Servië uit te komen

Actief sinds 08 Juli 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 29322

Voorgaande reizen:

17 Juli 2006 - 21 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: