route terugreis - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Karsten Loon - WaarBenJij.nu route terugreis - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

route terugreis

Door: Team

Blijf op de hoogte en volg Karsten

07 Augustus 2006 | Hongarije, Boedapest

Op dit moment zitten we in een internetcafe in Budapest. Straks gaan we de stad bekijken. Morgen vervolgen we de route naar Bratislava. Daarna zal het via Wenen en Praag naar Berlijn gaan om tenslotte vrijdagavond terug te zijn in Groningen.

  • 07 Augustus 2006 - 19:50

    Riët:

    ik ben heel blij van jullie te horen .... na de ziekteperikelen was er radiostilte. Dat zal alles te maken hebben met jullie gevulde dagen, maar voor mij was het wat té stil. Maar ... gelukkig gaat het goed - meer dan dat -begrijp ik! Heel fijn om te weten en ik wens jullie een goede terugreis zonder al teveel files en ander reisleed. Tot vrijdag! Ik verheug me er op, Kur!

  • 07 Augustus 2006 - 20:02

    De Puytjes:

    Fijn om wat te horen.
    Geniet van de terugreis en we hopen jullie vrijdag weer in levende lijve te zien.

  • 07 Augustus 2006 - 20:47

    Kar:

    Hé Kor! (en Toos, Han en Karsten natuurlijk!)
    Wat een verhalen allemaal zeg! Erg leuk en indrukwekkend om te lezen! Ik heb ze nu net allemaal in 1 keer gelezen (een paar had ik al gelezen) omdat ik in Wales op vakantie was en jullie niet kon volgend. Jammer. Maar nu is het des te leuker alle leuke dingen (en minder leuke dingen: han en karsten: alles weer helemaal goed en gezond? Ik hoop het!)te lezen! Tof dat jullie zo'n goede tijd hebben samen! Gaat snel om he?! Nu al weer terug naar huis. Dan weer lekker zonder beesten slapen! Haha!
    Een hele fijne reis toegewenst, geniet nog even met de tijd samen! Gods zegen!!!
    Liefs & knuffel, Kar

  • 08 Augustus 2006 - 18:25

    Margreet:

    Hoi onvergetelijke Tobias, Karsten Han en Kor,
    Het is erg rustig zonder jullie..... en ook is de zon met jullie vertrokken.......Veel regen. We hebben geweldig geboft met het weer. Het is nu maar 18/20 graden.Zijn jullie nog in Roemenie geweest? Geen vervelende ervaringen gehad in de trein?
    Ik wens jullie verder een heel goede reis!!
    Groetjes,

    Margreet


  • 08 Augustus 2006 - 18:56

    Margreet:

    Aan alle lezers/achterban van Tobias, Kor, Han en Karsten,

    Dit "kwartet" (om het kort te houden) is een fantastisch stel jongens!
    Ze zijn een grote hulp, bemoediging en zegen geweest in de kampen! Ze hebben zich helemaal gegeven! En de kinderen waren gek met hen en zij met de kinderen, ondanks de taalbarriere, maar met handen en voeten en wat vertaling kom je een eind.Allebei de kampen waren erg fijn en gezegend en voor de kinderen en leiding onvergetelijk: mede door Han,Kor,Karsten en Tobias.
    Jongens, nogmaals heel veel dank voor jullie inzet!
    En iedereen die gebeden heeft en geholpen heeft met financien: Heel hartelijk dank! God's zegen gewenst!!!

    Margreet

  • 09 Augustus 2006 - 13:14

    Thamar:

    Mannen, ik ben echt zo trots op jullie! gaaf om te lezen hoe God door jullie heen werkt!Goed terugreis!

    Liefs, thamar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karsten

Vanaf 17 juli zullen we reizen per trein via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Kroatië om uiteindelijk in Servië uit te komen

Actief sinds 08 Juli 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 29324

Voorgaande reizen:

17 Juli 2006 - 21 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: