Jezus is onze stropdas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu Jezus is onze stropdas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

Jezus is onze stropdas

Door: Team

Blijf op de hoogte en volg Karsten

28 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Dobro vece! Kako de bako? Hierbij ook even een berichtje van de drie Dutch musketiers. Zoals Sietske al mooi vermeldde hebben we een prachtig project gehad in Leskovac. Ook de afgelopen week hebben we een fantastische week gehad met de Roma kinderen in het kamp! Het was prachtig om spelletjes met ze te doen en ook onze Olympische spelen (incl medailles) waren geslaagd. Maar het mooiste vonden we toch om gewoon lekker met de kleintjes te spelen en te knuffelen... wat een schatjes. Koliko de boliko :)

Vandaag hebben we heerlijk gezwommen in het aquapark in Jagodina, waar we heerlijk hebben liggen te bakken in de 40+ zon. En rood/bruin zijn geworden. Straks gaan we naar de zigeunerwijk om daarna met een aantal de stad in te gaan, waar de winnares van het Eurovisie Songfestival zal optreden. Morgen bezoeken we eerst de Servische gemeente en 's avonds de Roma gemeente. Al met al heel mooi allemaal.

De komende week gaan we knallen in het tienerkamp. Heerlijk sporten, drama's doen en uiteraard lekker optrekken met de tieners! Super! Gelukkig hebben we vannacht lekker geslapen (van 20u tot 9.30u :) en ook is het eten weer op peil na 3 borden macaroni, salade, fruit en lekker brood te hebben gegeten bij Margreet.

Voor nu tot ziens, we hopen in de loop van de week wat te laten horen, als dat niet lukt wordt het volgende week ergens. Mobiel zijn we slecht bereikbaar, omdat we in Aleksinac in de bergen geen bereik hebben.

Boziji blagoslav & pozdrav,
Three Dutch Musketeers

• 28 Juli 2007 - 18:30

Lisanne En Joke:

wat super dat jullie het zo goed hebben! wat wou ik (li) graag dat ik er ook bij was. heel veel zegen nog met de tieners. laat snel wat horen. jullie worden gemist.

volim te very much,,

ciao

• 28 Juli 2007 - 20:29

Thamar:

Dorevedzjie..
    men... hou toch op met die mooie verhalen.. ;) ik mis het! lis en ik wilden van de week al bijna stiekem het vliegtuig nemen.. geniet er van, mannen! Ik mis jullie ook echt! ons project was zo super gaaf! Straal van Jezus daar bij de tieners.. God houdt van jullie!!

Liefs, thamar

• 28 Juli 2007 - 21:39

Riët:

dag mannen, dan Karsten,
    fijn om te weten dat jullie het goed hebben daar en jullie je gezegend weten. Ik denk aan jullie en vooral natuurlijk aan die leuke zoon van me en wens jullie alle goeds! Maak er op nieuw een prachtige week van!
    lieve groet van mij

• 29 Juli 2007 - 09:32

Julie:

He lieve Karsten, wil je bij deze nog een keer veel plezier en succes wensen en ik zeg het nog 1 keer, GENOEG WATER DRINKEN, ander beland je weer in het ziekenhuis!! dikke kus van Peertje en Julie

• 29 Juli 2007 - 21:33

Arjan:

Broeders! Wat geweldig om iets van jullie te horen. Ik zie jullie binnenkort weer!!!!! Gods zegen

• 05 Augustus 2007 - 11:33

Lineke:

Hoi Kurrie! Leuk om iets van je te horen vanuit het Oosten. Mooie verhalen weer. We hebben zelf in Scheveningen ook weer veel bijzondere ontmoetingen en gesprekken gehad. God is groot! Veel plezier daar! Liefs, Lineke