Een teken van leven vanuit Servie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu Een teken van leven vanuit Servie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

Een teken van leven vanuit Servie!

Door: Karsten

Blijf op de hoogte en volg Karsten

05 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve vrienden, familie en bekenden,

excuses dat het zo lang had moeten duren, maar je begrijpt, als je eenmaal in een warm nest belandt.....dan vergeet je wel es wat,excuses!

Sinds donderdag 1 februari aan het eind van de middag ben ik hier aangekomen, vliegreis ging allemaal prima ( Tobias- Swissair geeft je vele Zwitserse chocola tijdens het vliegen en mooie plaatjes, vooral over Belagrado!). Donderdagavond ben ik gelijk naar Milica's ( mijn vriendin) ouders geweest, dat was bijzonder goed! Ook al blijft communiceren lastig, het onthaal was zeer hartelijk! Vrijdag naar Cuprija geweest om met wat tieners te praten over wat hen bezig houdt, te bidden en God de eer te geven. 's Avonds een zeer gezellige avond gehad, was een afscheidsfeest van Saskia ( helaas Kor,Tobias en Han, die is jullie niet bekend).

Zaterdag naar Atsa ( degene die met me mee was geweest toen ik zo ziek was, en Kor uiteraard!, bedankt). Lekker gegeten daar, hij woont in een fjn huisje net buiten Jagodina met veel kippen, schapen, lammetjes en een hond! Zeer warm welkom! Ben trouwens vrijdag ook nog bij een typisch Servische man thuisgeweest op uitnodiging, verstond er niets van, maar dat was zeer leuk om mee te maken! Zondag ben ik bij Milica's ouders geweest om te eten ( gevulde paprika's, kon niet missen, eet iedereen hier) en s avonds was Avondmaal in de Roma gemeente, zeer goed allemaal!

Nu over de kinderen en tieners: sommige tieners heb ik alweer gezien ( jongens, die staan op de camera), helaas nog gene kinderen, geen Zaneppa, Sanella of anderen die je zo mee naar huis wilt nemen!Dat komt waarschijnlijk dinsdag, dan ga ik naar Kragujevac. Morgen naar Margreet ( de NLdse zendelinge) samen met Milica en woensdag ga ik wat vertellen over Celebrate Recovery en Celebrate Deliverance.

Waarschijnlijk zal ik woensdag weer even een berichtje sturen!
Ps de foto's hoop ik dan er ook op te zetten, excuses dat dat nog niet lukt
Ps 2: blijf bidden voor de kinderen en tieners alsmede het werk van CR en CD, bid voor werkers. Dank.

Wens jullie allemaal Gods zegen toe.

Groet van Karsten
( dit keer geen ziekenhuisopnames gepland)

  • 05 Februari 2007 - 12:06

    Kor:

    Dobar dan Karstenovic! Kako si dobro! Mooie verhalen jongen, tof dat je het goed hebt. Toch leuk dat je me nog even bedankt...lekker op tijd...zal je nog es helpen ;) Heb je ook een foto gemaakt van Atsa of alleen dom zitten ouwehoeren? Bzzzzzzz. Tobias en ik eisen 251 foto's van de kinderen in Kragujevac en je mag er 5 uitkiezen om mee naar huis te nemen :D Doe de pozdrav daar en heel veel zegen gewenst nog! Dovidenja op zaterdag 10 februari 22.14u op Schiphol. Boziji blagoslav, Kornelic

    PS> vergeet de videobeelden niet mee te nemen!

  • 05 Februari 2007 - 12:47

    Mama:

    lieve Kûr, ik ben ontzettend blij van je te horen! Wat een heerlijk verhaal heb je geschreven; ik kon het helemaal meebeleven. Geweldig fijn dat je je zo goed voelt daar en dat je met Milica het goed lijkt te hebben. Wil je haar mn groeten doen en haar ook alle goeds samen met jou wensen? Ik zie uit naar je volgende verhaal en blijf in gedachten bij je. Ik hou van je en ben bere(inne) trots op alles wat je daar weet te bewerkstelligen. hele dikke kus van mij, je moedertje

  • 05 Februari 2007 - 12:57

    Tobias:

    Karsten, super dat het zo goed gaat! Ik las je verhaal met reikhalzend verlangen om er ook heen te gaan (nog 17 dagen...). Als wij die kant op gaan neem ik een koffer vol goede kinderkleding mee en ik heb van iemand uit de VBG gisteren nog geld gehad om daar weg te geven. Kor en ik hadden nog even wat discussie over wanneer we je nou op moeten halen. Ik dacht zondag 11 en Kor zaterdag 10. Laat dat nog even weten! Geniet ervan!
    Tobias

  • 05 Februari 2007 - 19:01

    Thamar:

    heej Karsten!

    goed om van je te horen!Gefeliciteerd! ben blij dat het zo goed gaat en dat je onthaal zo warm is! jullie zijn me erg aan het besmetten met Servië en de Roma-kids.. wie weet kom ik je er deze zomer wel tegen! ;)
    heej, heel veel zegen daar!

  • 05 Februari 2007 - 19:16

    ArjanH.:

    Joo Broer:)

    Gaaf om van je te horen:) Ik wens je God's zegen toe, en een goede week nog. Ik bid voor je.

    Bless, Arjan

  • 05 Februari 2007 - 20:31

    Gerko:

    Wow, goed bezig karsten. veel zegen toegewenst. groeten vanuit regenachtig Jeruzalem,
    gerko

  • 06 Februari 2007 - 10:40

    Dennis:

    Hallo lieve Karstie-bollie!
    Wat ben je ook een wereldreiziger, fantastisch om te lezen dat je je zo inzet voor JC!

    Ik hoop dat je alles krijgt wat je nodig hebt daar, we zullen bidden voor de kinderen en voor werkers voor CR en CD! De groeten van iedereen hier ...

    volgende week zien we elkaar weer?

    GOD BLESS!!!!

    C-gun!

    Dennis
    (& Annette)

  • 07 Februari 2007 - 00:16

    Rianne:

    Hey Karsten!
    Mooi dat het goed met je gaat. Klinkt alsof je het druk hebt. Het is vast erg leuk om iedereen weer te zien.
    Wens je al het goeds vanuit het zeer warme Australie!
    Liefs Rianne

  • 07 Februari 2007 - 07:50

    Eva:

    Lieve Karsten,


    Ja, ik heb je blog gevonden! Fijn dat je het nu al zo naar je zin hebt.Ik wens je een hele fijne tijd (ook namens bas) samen met Milica en God's zege toe . Ben benieuwd hoe er gereagereerd wordt op CR en CD.

    Veel liefs,

  • 08 Februari 2007 - 19:38

    Julie:

    He lieve Kur. Ik ben blij dat het goed met je gaat, dat je een goede reis hebt gehad en dat je je daar thuis voelt. Wil je ook van mij de groeten doen aan Milica en haar familie? Het ga je goed laiverd en heel veel succes en plezier met alles. Liefs van Juul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karsten

Vanaf 17 juli zullen we reizen per trein via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Kroatië om uiteindelijk in Servië uit te komen

Actief sinds 08 Juli 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 29323

Voorgaande reizen:

17 Juli 2006 - 21 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: