Karsten en Han geveld en hersteld - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu Karsten en Han geveld en hersteld - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

Karsten en Han geveld en hersteld

Door: Team/Han

Blijf op de hoogte en volg Karsten

28 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Dinsdag middag was een middag die ons nog wel even bij zal blijven. Karsten werd misselijk, kreeg hoofdpijn, voelde zich niet goed, ging even liggen en voelde rillerig aan,dan weer warm, dan weer koud. Enkele uren later had hij hoge koorts. zijn temperatuur was 39.7C
en het was al zo warm :(
die nacht was het niet leuk meer. Doodziek werd hij naar Aleksinac vervoerd en werd doorverwezen naar Nis. In Nis heeft hij een prik gehad met antibiotica. verder heeft hij een kuur gekregen. Binnen een dag was hij weer de oude maar het was wel even schrikken.
voor verdere vragen, jullie weten hem te bereiken;)

Han had ook pech. Maandag had hij jeuk aan zijn enkel. Hij dacht aan een muggenbultje.
Dit veranderde toen een dag later de hele enkel was opgezwollen en er tot zijn tenen vocht omheen zat. "ik kon niet eens meer staan van de pijn en werd snachts twee maal naar de wc gedragen door Tobias en Darko(van het roma-team) aldus Han. Woensdag was de hele enkel paars en werd hij verzocht om alstjeblieft ook naar het ziekhuis te gaan. de medicatie: woensdag,donderdag en vrijdag een spuit komen halen met antibiotica en een kuur van 10 dgn en een zalf voor de enkel zelf. inmiddels loopt hij weer en volgende week zal hij vlammen wanneer het tienerkamp zal plaatsvinden
voor verdere vragen, je weet hem te bereiken ;)

Gods Zegen en tot later!
ps: de foto's van het kinderkamp en heenreis komen waarsch dit weekend op deze site!!

• 28 Juli 2006 - 11:16

Julie:

Hee lieve Karsten! Ik hoorde van mam vanochtend wat er aan de hand was. Vervelend dat je zo ziek was, je hebt je vast heel rot gevoeld...Gelukkig gaat het nu beter met je! Haha, je was er gewoon binnen 1 dag weer bovenop! Super man! Gelukkig gaat het met Han ook weer beter. Ben benieuwd naar de foto's! Heel veel plezier daar! Liefs Julie

• 28 Juli 2006 - 12:36

Bernhard Van Loon:

blij dat je er weer bovenop bent,weet je iets over de oorzaak ?Kan jij mij of ik jou ook directer bereiken als het noodzakelijk is,zonder je op hoge kosten te jagen ?Veel goeds voor je!!!!!!!pappa

• 28 Juli 2006 - 15:57

Deborah!:

zo he das heftig!!! gaat het verder wel goed...en toob hoest met je knie??? niet te lang doorgaan he (jou kennende :p)
    deborah

• 28 Juli 2006 - 18:41

Riët:

heel erg fijn dat het weer goed met jullie gaat. Kur, de formulieren heb ik voor je gescand, want het faxen lukte maar steeds niet. Je kunt ze vinden in je mailbox, wat ik ook aan je heb gesmst. Ik weet alleen niet zeker of je die wel gekregen hebt, want je hebt niet greageerd. Mocht je willen dat ik ze nog opstuur, dan laat het maar weten. Ik ben wel geschrokken, zo blijkt opnieuw hoe kwetsbaar een mens is. Voor nu een heel fijn weekend en kom maar op met die foto's! Ik ben echt nieuwsgierig.
    Liefs voor jou, Kur en groeten aan iedereen.

• 02 Augustus 2006 - 09:19

Dennis & AJ:

Moi broeders!
    Wat een doldwaze Crocodile-Dundee verhalen weer! Goed om te horen dat alles weer goed gaat. We bidden jullie God's kracht en wijsheid toe in de resterende 14 dagen!

Tschußie!

Groetjes.