half terug in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu half terug in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

half terug in Nederland

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Karsten

28 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve mensen,

Na een weekje acclimatiseren in Nederland (eerste indruk: regen, wind en een gebrek aan Roma's)las ik mijn belofte aan Karsten in en verwarm ik jullie allen met de laatst projectberichten en een paar indrukken:
Afgelopen maandag zijn we met zijn achten, min 1 koffer (maar ook die heeft Jan-Willem inmiddels weer terug) veilig op Schiphol gearriveerd. Met in onze poriën nog het stof en vuil van de straten van Leskovac en in onze neusgaten de geur van de laatste Romakerkdienst en de enorme Leskovac-hamburgers.
Karsten, Kor en Tobias hebben volgens de laatste sms-berichten net hun laatste kinderkampdag achter de rug, zijn nu aan het zwemmen en gaan komende week hun tweede projectweek in. Dus bidden mag nog steeds!
Het eerste project was onbeschrijfelijk en goed. God liet onze harten overstromen van liefde voor de Serviërs en de Roma's - meer nog dan we zelf hadden kunnen bedenken, het team zelf was harmonieus en de mensen van de kerk in Leskovac waren geweldig gastvrij en enthousiast.
Door de taalbarrière hebben we vooral met handen, voeten en veel omhelzingen ;-)kunnen laten zien hoe overweldigend Gods liefde is. Maar hoe gebrekkig de communicatie door de taal soms ook was, we vertrouwen er op dat God de getuigenissen, de gesprekken, de dramastukjes en het handen-en voetenwerk heeft gebruikt om de mensen in Leskovac van zijn grootheid te overtuigen!
Wij zijn Hem in elk geval dankbaar dat Hij ons daarvoor heeft willen gebruiken.
Veel zegen voor iedereen, en tot een volgend bericht!

Ook namens de rest van het team,
Sietske

• 28 Juli 2007 - 20:31

Thamar:

het enige dat ik kan zeggen;
    AMEN!

liefs

• 29 Juli 2007 - 21:27

Arjan:

Gaaf om te lezen! God is goed!