nieuw team, nieuwe kansen, nieuwe oogst! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu nieuw team, nieuwe kansen, nieuwe oogst! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karsten Loon - WaarBenJij.nu

nieuw team, nieuwe kansen, nieuwe oogst!

Door: Karsten

Blijf op de hoogte en volg Karsten

03 Juli 2007 | Nederland, Groningen

Hallo lieve vrienden, familie en bekenden!

LESKOVAC

Het heeft een paar maanden geduurt, maar eindelijk is er weer nieuws te melden: God heeft voorzien in een zeer gevarieerd team om 10 dagen te knallen voor God in opnieuw Servie, nu in het zuiden, nabij de Bulgaarse grens (Leskovac). Dit project gaat uit van Atletes in Action! Met 11 enthousiastelingen van onze kerkgemeente ( zie www.vbg.nu) gaan we dit avontuur aan om mensen te vertellen van de liefde die Jezus geeft door sprot, drama & getuigenissen!

KINDERKAMP/TIENERKAMP

Opnieuw gaan we naar Aleksinac om het kinderkamp- en tienerkamp te houden, we zijn God dankbaar dat we opnieuw hier mogen getuigen van wie Hij is en dat we tot een zegen kunnen zijn voor de kinderen en tieners!

Deze twee weken vinden gelijk plaats na het eerste project;Tobias,Kor en ik zullen hierbij aanwezig zijn!

SREMSKA MITROVICA

De laatste, en vierde week, zullen we in Sremka Mitrovica verblijven, opnieuw een project van Athletes in Action. Hier zullen we met een internationaal team en twee meiden uit Nederland God groot maken!

VOORBEREIDINGSCONFERENTIE

Volgende week zullen we eerst een voorbereidingsconferentie hebben met vele honderden in het rustieke Twente ( Delden, nabij Hengelo) om goed voorbereid weg te gaan!


Wil je meer weten over de projecten van Athletes in Action, kijk dan op de website ( zie boven) of meer over waarom we deze zomer voor Servie kiezen, stuur ons dan een mailtje(tmdepuyt@hotmail.com of karsvloon@hotmail.com)

p.s wil je specifieke gebedspunten, mail dan ook even naar bovenstaand adres.

Gods zegen en wens iedereen een hele gave zomer toe!

Groeten van Karsten

  • 05 Juli 2007 - 09:23

    Kar:

    Doet ie t nu?

  • 05 Juli 2007 - 09:29

    Kar:

    haahha, even proberen, want ik had net een heel lang bericht getypt, krijg ik een error en is mn o zo leuke verhaaltje weg! Naja, dan nog maar een keer!
    Leuk, leuk, leuk! Tof dat jullie weer Servie gaan! (moet ik jullie missen..... sniksnik!) Ben benieuwd naar jullie verhalen over de nieuwe projecten! Zelf ben ik vanaf morgen op vakantie, dus ik kan jullie leuke verhalen deze keer niet van dag tot dag volgen, jammer, maar dan lees ik ze over 2 weken wel in 1 keer. Ook leuk! Dus vergeef me dat ik geen reacties kan geven, hou nog steeds van jullie hoor! Hahah!
    Hé mannen (en de vrouwen in de teams) heel veel succes, en plezier maar vooral Gods zegen voor de komende tijd!
    Geniet er lekker van, maar daar vertrouw ik wel op dat dat goed komt!

    Liefs, Kar

    ps: weer netzoveel foto's maken als vorig jaar he?! Kan ik ze lekker bekijken met jullie en kunnen jullie mooie verhalen erbij vertellen! Goed plan toch?!

    Goede tijd! Daag!

  • 13 Juli 2007 - 20:59

    Riët:

    dag enthousiaste mensen!

    als jullie dit lezen hebben jullie al een hele reis achter de boeg en de eerste ervaringen gehad. Ik hoop dat ze goed waren en wens jullie alle goeds samen!

    lieve groet
    Riët Karssenberg, moeder Karsten

  • 16 Juli 2007 - 20:08

    Juul:

    He lieve Kur!!! Hoe is het met je?? Ben je veilig aangekomen? Hoe is het daar? Warm? Leuk? Mooi? Gezellig? Lekker veel vet eten?? Haha...Hoop dat je het erg naar je zin hebt en geniet van alles en je mag bereiken wat je wilt!!! Succes en pas goed op jezelf!! Veel liefs van Juul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karsten

Vanaf 17 juli zullen we reizen per trein via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Kroatië om uiteindelijk in Servië uit te komen

Actief sinds 08 Juli 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 29321

Voorgaande reizen:

17 Juli 2006 - 21 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: